Valbo bidde det

Japp!
Igår drog mamma, jag och Clara till Valbo för lite shopping :)
Det började bra, iaf..

Innan jag köper första saken är jag grymt snål, och typ, nej, den är för dyr, den kändes inte riiiktigt bra osv, men igår släppte allt! Första saken jag köper är en überfin skinnjacka, ljusbrun! Sen rullade det på sådär, mycket olika kläder och sånt. Tillslut kommer jag fram till Vero Moda. Och hittar jackan med stort J!
En glansig fakedunjacka, en svart! Hur snygg som helst!! :D Ser nästan lite ut som Kingslands "förra årets" jacka;

Fast svart då (; Den kostade 399 kr, till skillnad från Kingslands, måste man nog lägga ett par sköna tusenlappar på innan den kommer hem :D

/Sofia

Kommentarer

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0