Utställning Tierp

Hej bloggen! :D

Idag har jag vart på utställning på Gammalgården, anordnat av Tierps BK. Det gick sådär faktiskt, var fyra stycken i min klass, s a s, etta blev Rydeline Golden Voice, tvåa blev Hancock's Mount Blanc, trea blev Fiffens kullsyskon Linndoug's Amazing Grace, och fyra blev då lille Fiffing, fast då hette hon Linndoug's Firefly :)

Här Fiffen, alltid glad, alltid fin! :)





Här f.v: Linndoug's Amaxing Grace (Ja, ni ser väl storleksskillnaden? Och detta i en och SAMMA kull!), sen Fiffingen och därefter Rydeline Golden Voice, som man bara ser rumpan på. :)

Men sen tog vi igen det på Barn med hund, då vi kammade hem 2:a priset efter en annan sheltieflicka, eller kanske det var en flicka med en sheltie? Who knows, who cares! :) Huvudsaken var att jag fick en påse godis till mig själv och en till Fiffen :)

Kritiken var den samma som den alltid är, höll jag på att säga (skriva?) (: Bra rörelser, fina öron, maskulint uttryck, bra päls och pälskvalité och så vidare och så vidare.. :)

Så nu sitter jag och letar lite hanar här, får vi se :) Vi ska ögonlysa och höftröntga innan vi tar ett slutgiltigt beslut om hon ska få valpar eller inte.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Melinda

Haha oj, jag har inte tänkt på att det är så stor storleksskillnad.

2010-09-19 @ 12:03:40
URL: http://melinez.se

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0