Svar :)

Postat av: malin Lönn- tävlar dressyr på sötaste b-ponnyn american dollar!;)

har du provridit pargas!?:O han tävlar för samma klubb som mig (högbo ridklubb) med daniella sebelius !:) han ska ju tävla i högbo i helgen ;) ska du inte komma och kolla?:D

Hej :)
Ja, jag har provridit Pargas, tyvärr var han lite äldre än vad jag vill ha, och dessutom ville dem att han bara skulle tävlas i låga klasser, typ klubbtävlingar vad jag förstod. :) Så jag ska inte köpa honom, så därför ska jag inte komma och titta heller när han tävlar :)

Postat av: malin Lönn- tävlar dressyr på sötaste b-ponnyn american dollar!;)

såg du min syrra sofie lönn?:D hon hade 2 hundar med sig en heter davida och vann sin klass(EU rasier :)

Hej, igen :)
Nää, såg faktiskt ingen Sofie Lönn, tyvärr. Men grattis till henne för att hon vann!! :D Däremot ska jag på en inofficiell utställning i Tierp där en Sofie Lönn och en Magdalena Lönn ska vara domare :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0