Måste bara berätta..

..att jag äntligen har skaffat mig en ny mobil. Alltid, alltid annars har jag "ärvt" gamla mobiler från resten av familjen, men så igår bestämde jag mig för en HTC Smart Pink, och direkt när jag beställt börjar jag ju såklart fundera över vad jag har GJORT! Slängt bort 1550 spänn på en mobil, jisses! :o En touch dessutom! Hur fel är inte det? (: Men sen fann jag mig, och eftersom jag redan beställt var skadan redan skedd, så nu är det bara att vänta på att mobilen kommer och vara glad över det lilla :) hihi, jag kollade inte ens vad som var med till den (a)

Här är en liten bild iaf:


Den billigaste och mest rosa varianten av HTC, om det är någon som undrar. Jag berättar mer om den, när jag fått den! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0