Nya hästisen :)

Hej igen, efter x antal år är jag nu back on track. Iaf för dem här minutrarna :) Jag håller på att jobba på en ny blogg som endast kommer att handla om hästar, hästar och åter hästar. Tävling, träning och allmänt :) Mycket roligt hoppas vi få se där framöver. Många tävlingar kommer det bli också, förhoppningsvis!

Angående nya tottisen åkte han tillbaka dit han kom, av olika anledningar som det inte finns någon anledning att berätta i bloggen :) Hoppas att den som köper honom kommer ta väl hand om honom i alla fall!

Men nu har jag en ny häst på gång ;) Har varit och provridit en i Sundsvall (gaah! Jag dog i bilen, så jäkla lång tid det tog!) som var kanoners! En maxad D-ponny, 13 år gammal som gått LA hopp och LA dressyr. En irländsk import, typ korsning tinker/fullblod eller något, såg ut som så iaf. Hur SÖT SOM HELST! Lagom grov i typen, absolut inte nätt men viktbärande men icke tungriden ;) Svart-skimmel-skäck till färgen enligt passet. Fyra höga vita strumpor. Tjock man och svans. En stor fet bläs och ett blått öga. Behöver jag säga mer? Helt satans underbar! :)
Liten bild:

Lite dålig bild, här kommer en till:


Ser ni? Fin va (a)
Så går allt som det ska veterinärbesiktas han, och går det väl ut så får han komma hit :D

Hälsningar Sofia

Kommentarer

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0