Skoldag. Like always.

Känns som om det är sjukt jobbigt och onödigt att gå till skolan dem här sista veckorna. Vi har ingenting att göra, leker, pratar eller tittar på film på varenda lektion så inget vettigt blir gjort överhuvudtaget. Eller jo, på matten präntar vi ner lite tal i häftena men mer än så blir det inte -.-'

Bal den 10e också. Sweet. Vi ska samlas i skolan mellan 14.30 - 15.00, slutar 13.00 och i kyrkan ska vi vara 16.30. Jag förstår inte hur dem har tänkt? Okej, jag ska väl inte göra så mycket, jag hinner, men det är väldigt många andra som ska åka iväg, bli sminkade och få håret fixat av sin hårfrisör, som absolut inte kommer hinna tillbaks helt klara och fixade till 14.30. Det säger jag bara.

Sen, vi ska ha balklänningen och det på oss i kyrkan, för vi hinner inte byta om alls mellan kyrkan och balen, tyvärr. Men, desto fler som får se ens outfit.

Just idag är jag så grymt less på allting, känns som om alla är dumma i huvudet och allt och alla är emot mig.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Elin - Blueebarry

Håller med helt..

2010-05-27 @ 16:47:53
URL: http://blueebarry.blogg.se/

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0