Krullingen (:

Idag under sista lektionen drog Elin och jag till Mäklarcentrum och hämtade hem en negerpudel. Grymt söt och otroligt lång var hon (a) Sen tog jag med mig pudeln på bussen hem och alla avgudade den lilla krullingen. Bestämde med Vanessa att hon skulle komma till mig så skulle vi rida ut, jag på Edwin och hon på Natta, ev att vi rider lite i paddocken först. Det kommer ev en tjej från Bälinge imorgon kväll och provrider henne och på söndag kväll kommer tjejen som var här och prova henne för att prova rida i westernsadeln. Så det är bäst om vi rider henne och får lite pli på henne först (a) :) Nej, Natta behöver inte ridas lydig, det är hon från födseln så.. :P

Har grymt ont i ryggen, jättejobbigt att rida Eddien i hans töntgalopp, studs, studs, studs hela tiden, får sitta med öppen mun och andas för att jag ska klarat. Men hoppas att det blir bättre, såhär vill man inte sluta 
--->

Speciellt inte med färgen på klänningen (a)

Nej, nu ska jag ut och fixa stallet, sedan in igen, för Vanessa kommer runt sju så då är det skönt att ha allt klart efter att man ridit.

/Sofia :)

Kommentarer

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0