Uteritt all by my self

Red ut själv igår, i westernsadeln och westerntränset. Gick väl bra, men jag blir så otroligt förbannad på honom när han alltid ska studsa åt sidorna och titta på saker och galoppera allt han orkar ifrån dem -.-' Så vi var väl inte så sams när vi kom tillbaka och dessutom hade Eddien tappat en framsko, så nu blir det en promenad ikväll istället.

Kan även berätta att jag för flera veckor sedan satte ut en annons om att jag sökte foderponny, och jag hade inte förväntat mig ett svar men i dag kom det ett mejl. En mörkbrun välriden, väluppfostrad valack på 6 år, som hon ville att man skulle rida för instruktör på regelbundet.. Vi får se vad det blir av det, hoppas verkigen att det blir någonting. Uppdatering kommer om det senare.

/Sofia :)

Kommentarer

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0