Sommarlovets andra dag..

..regnar och stormar det. Tack underbara Sverige för att jag får bo i ett sådant blött och fuktigt land!! We like!

Idag ska vi åka till Vickan, min gudmor och titta på hennes nyförvärv, en blandrashund som heter Majken. Alldeles alldeles nyvalpig är den, inte har den hunnit blivit kaxig och stor utan den ska fortfarande vara liten och sööt :)

Red inte Eddien igår heller, alldeles för blött och Sverigeit, så borstade av honom, lekte lite med honom och gick en promenad med honom på kvällen :) Det var han alldeles nöjd med och idag ska jag skritta ut en sväng tror jag, mjukstarta efter hans ledighet nu, och imorgon blir det nog dressyr (Usch, men jag måste..) på banan.

Sov till klockan 11.02 idag, då kom pappa in och väckte mig och usch vad trött jag var, hade lätt sovit två timmar till ;)

En gammal pic, blire också;


Han skulle alltid hoppa sådär fint <3 :)

/Sofia :)

Kommentarer

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0