Snabbt!

Följde med Vanessa på tävling idag, första klassen, LD, blev det en vägran och andra klassen LC, blev hon utesluten pga vägran. Tyvärr hade Chickan otroligt ont i ryggen och ska nu endast vila fram tills att dem åker in på klinik med henne, för att kolla igenom henne ordentligt.

Erica Edin och Calvin Klein var där, det gick bra för dem! Något stopp i båda klasserna men totalt vann hon EkoHus cup dressyren :)) Grattis!

Lovisa Jansson och Anderse Kalle var också där, en av mina gamla klasskompisar från Örbyhus. Vi kommer förmodligen gå i samma klass till hösten, hoppas vi, då vi har sökt exakt lika program. Det gick bra för henne också, ett stopp i LDn och felfri i LCn! :)


Edwin och jag när vi var på Uffeläger sommaren -09

När jag kom hem red jag lite dressyr på¨Edwin, bara lite skritt och trav jobb vilket han blev jättefin utav, roligt roligt! Imorgon ska jag ut och rida i skogen, så han får koppla av lite från banan, och på tisdag ska jag rida dressyr igen. Det är ju Uffeläger nästa söndag eller måndag, så måste få han lite mjuk tills dess :))

:))/Sofia


Kommentarer
Postat av: Elin - Blueebarry

sv; haha du gillar knappen, right c:

Nä, noblesse står här i hagen och eter gres ^^

PUSSPÅDIG! :*

2010-06-23 @ 13:37:04
URL: http://blueebarry.blogg.se/

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0