Ryggen

Hoppade studs idag faktiskt, med Eddiemannen. Han var jätteduktig, hur fin som helst.
Visserligen var han tönt (Eller som Clara säger, på spanska; El Tonto) under framridningen, då han fick spel varje gång han skulle trava emellan dem små kryssen -.-' Suck.

Men han var jättefin, jobbade med hela ryggen, sänkte huvudet ordentligt och verkligen jobbade igenom sig. Det blev jag lite chockad över faktiskt, dels att han hoppade utan tvekan och dels att han jobbade så in i Norden. :)


Snyggve, Eddien alltså! Såhär söt är han inte nu, nu är han ännu sötar, för nu har jag klippt pannluggen jätterak och jättekort, så han ser verkligen ut som en tönt. Men en söt tönt.

Ibland är han riktigt fin, knasponnyn. Visserligen var han totalt galen sen när jag red ut med Vanessa en sväng. Skengalopperade i sidled typ hela tiden, tur att jag har bootsen annars hade han stått i sjukhage nu med sönderstuckna ben. Seriöst, han vet verkligen inte hur man lyfter på fötterna, han släper dem efter sig och typ drar dem i så mycket sten och vassa pinnar han kan. Jobbiga ponny -.-'

Men söt ändå :) Korven vår!

Kommentarer
Postat av: Clara

El chiko es el tonto <3 :)

2010-06-24 @ 18:40:01
URL: http://nozomi.blogg.se/
Postat av: Elin - Blueebarry

Snyggingar (:

2010-06-24 @ 23:36:35
URL: http://blueebarry.blogg.se/
Postat av: Elin - Blueebarry

sv; haha okej, nu börjar du skrämma mig med x)

hmm, kanske ska svara på dina frågor? :)

Nobster är inte såld än, men jag får tävla henne medans jag har henne kvar.

SM hade varit kul å rida iår, men inte en chans att det skulle ha gått, som det har varit nu "/

Dt har vart folk här men dom har hittat andra hästar.

när hon är såld funderar jag på om jag ska ha en ny häst..



och vad beträffar snacket om "first seat to hell" så skrämmer det mig x) <3 ha det bäst älskling <3

2010-06-24 @ 23:42:15
URL: http://blueebarry.blogg.se/

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0