Suck

Nu måste man jobba igen, dammsuga, torka bort färgfläckar med T-Röd (trorja de hette) plocka bort allt plast på golvet, möblera hela rummet osv..

Visserligen ska jag bara flytta in preliminärt eftersom vi ska lacka mitt golv också och fixa det när allting ändå är ute :)

Clara är sur igen, eftersom jag sa att hon hade dragit ut sin bild på headern några millimeter för långt, och började då med "jag har gjort hur många fler headers som helst än vad du har gjort, så du kan ingenting!" och jag då "men snälla Clara, att minska, bredda, länga och förstora en bild har jag kunnat sen jag föddes, det kan ALLA, det är ingenting man behöver göra headers för.." Då klampade hon iväg och väste "tönt" mellan tänderna, eftersom hon vet ju att jag har rätt :) haha! Men den blev jättefin ändå, kolla gärna: www.nozomi.blogg.se!

Ha det gött i kylan, ses vi i frysen!


/Sofia :)

Kommentarer
Postat av: Clara

Vi säger att det gick till så, vi säger det. Absolut... Dum dum dum.. Kram Clara

2010-07-31 @ 12:18:14
URL: http://nozomi.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: japp du har så rätt, det är Sigma AF70-300-4-5,6 DG som jag använder vid hästfotografering :)

2010-07-31 @ 16:33:31
URL: http://splach.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: jag vet! men har typ inget o skriva om nu när jag inte har kamera, blir säkert mera senare när jag fått hem en kamera :)

2010-07-31 @ 16:35:36
URL: http://splach.blogg.se/

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0