Strangers..

..för er läsare kommer det här bilder på :)

Titt-i-luren :) Hetingen<3

Drömde inatt att jag var och red Natta också, och så skulle vi gå över ett JÄTTEdike, så jag hoppade av och höll i tygeln och så hoppade Natta före, men eftersom tygeln var för kort så när hon landade blev det ett ryck i tygeln så jag bröt nacken av henne :o Jag förstår inte riktigt hur jag kunde bryta nacken av henne, eller rättare sagt hur jag kunde få styrkan. Typ "Hey you, i am superman!" Troligare hade det väl varit om hon hade dragit med mig över diket ;o
Sen precis när hon landade på sidan så vaknade jag, och kände att jag hade en liten hund bredvid mig, och jag typ "Fiiiasöötaaaan", och så när jag vände på mig såg jag att det var PUDELN.
Men herregud, en pudel kan man ju inte gosa med, inte en rakad en iaf :O Så ropade jag på Fia då hade hon blivit bortputtad så hon fick ligga bakom soffan på trägolvet stackarn! När jag sen försökte putta bort pudeln la hon all sin tyngd i sängen och stirrade ilsket på mig, så det fick jag raskt sluta med. Pudeln ligger där pudeln ligger, thats it! Enligt pudeln iaf :) Sen fick Fialillen ligga på andra sidan om mig, så kunde jag tillslut pussa i mjuk sheltiepäls igen, det bästa som fiinns!
En bild på vackraste sötaste underbaraste Natta:

Helt underbart vacker är hon allt<3

/Sofia :)

Kommentarer

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0