Nu är det slut på det roliga

Ja, nu är det slut på det roliga. :) Nu är mitt rum färdigmålat, väldigt snyggt om jag får erkänna det själv och jag har målat allt själv med lite hjälp att Clara och pappa. Tog en halvtimme att välja färger, men det blev vitt och oliv. Jag kanske redan har berättat det? Nåja, då får du hoppa vidare till nästa stycke. Runt den olivfärgade väggen blev det en ca 3 cm tjock ram som var vitmålad. Det skulle tydligen vara snyggare så enligt pappa, men ja, jo det blev väl bättre antar jag :P


Sånt här har det inte blivit mycket av i sommar inte, då bäbismagen har fått legat i skuggen istället :)

Nu ska jag bara bestämma hur jag ska möblera och fixa, eftersom vi antagligen kommer köpa Babsan så blir det ingen ny säng eller garderob förens möjligtvis nästa år, runt januari - februari. :) Så man tager vad man haver, vilket blir två sängmadrasser, sådana här feta stora som ligger underst, sen lägger man dem på golvet, antingen i t.ex. ett L eller bredvid varann eller i någon annan rolig formation, därefter bäddar man med roliga påslakan och simsalabim, en ny säng! :) Sen får den fula orange byrån som används som garderob stå i nåt hörn och bara låtsas att den inte finns :)

Tränade även lite agility med Fireflyen idag, lite bakombyten och framförbyten. Fia var klockren sålänge hennes förare var klockren.. Hm.. (;

Sen stack jag ut och sprang en 2 km, mycket duktigt gjort tycker jag för att vara jag :D :D

/Sofia :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hej!



jag läste din kommentar om stackel.



jo jag vet att ceaser milan gör det. det är ju därifrån det där typ 'tchy'' ljudet haan görkommer ifrån stacklet låter ju så när man klickar det är ju självklart därför hunden reagerar.

det är hemskt att stacel ens har uppfunnits

2010-07-30 @ 23:37:26
URL: http://equeset.blogg.se/

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0