Får liksom ingen ordning på mitt liv..

:)
Det har varit dåligt med uppdatering nu på ett tag så jag drar allt i stora drag så berättar jag mer ingående om allt när vi kommer hem från den lilla minisemestern från Berkinge, mån - ons.

Vi har varit till Strömaren och firat våran kusin som fyllt år, han har antingen fyllt 2, eller 3 år. Vet ej :) Massor av bilder knäpptes utav moii med mammas svindyra :o jobbkamera, så hon måste ladda ur kameran på jobbet och sedan ta med bilderna hem med USB, så att jag sen kan visa dem. Kan ta lite tid, men jag svär people, såfort jag får bilderna får ni bildern, right?

Sedan har Anette och Thomas vart här med sina ungar, Philip, Leo och Meija. Vi badade, åt lite chips, och snackade lite rent allmänt.

Idag har jag vart till Uppsala och handlat en svindyr säkerhetsväst, en Airowear Outlyne, nån ny väst som tydligen ska vara superbra och bättre än racesafen. Jag provade racesafen också men då hade dem bara i stl med short back, vilket var föör short för mig, så det sket sig med det.

Efter Uppsala drog vi till Åkersberga för att titta, borsta och pussa lite på en ponny :) Söthäst!

Och nu är jag hemma, och imorgon vid 9 - 10 på fm drar vi till Berkinge,

so long, people!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: nu äre ännu sämre med bilder bara för att jag inte har nån kamera, och jag får nog leta upp lite flera ovisade (; haha!

2010-07-21 @ 17:35:44
URL: http://splach.blogg.se/

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0