TiRK nästa..

..blire idag!

Ska köra upp Eddien så ska han få stå i utebox tills imorgon då jag ska rida markarbete för Cissi (Vi läängtar!) och eftersom ingen kan åka upp med honom imorgon fåre bli såhär. Men han dör inte, absolut inte! :)

Så nu måste jag bara ut och putsa lite träns och sadel, välja schabrak, välja vilken martingal och sedan försöka rykta lite på min grisponny innan vi åker runt fyra halv fem.. :) Tränsen är jätteskitiga och dem har nog inte blivit putsade på flera veckor, så känns som att dem ropar på mig :) Men jag har egentligen inte använt dem så mycket, utan jag har mest använd sidepullet eftersom han trivs bäst i bettlöst, och är då inte lika kinkig. :P Men på träningarna måste jag tyvärr nog använda bett så det blir då jag använder det :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0