SJUK

Vilket ord på fyra bokstäver har sju kvar när man tar bort en?


Sjuk, såklart. Och det är precis vad jag är nu, suck. Jätteförkyld och blir typ helt slut över att gå från ena hörnet på rummet till det andra... Så nu lyssnar jag på Spotify, läser bloggar, letar hästar och pussar valpnäsor. Keltien hadef jagat idag igen, buskeltien!

Ska nog försöka lura ut Clara att rida Edwin, så jag bara kan stå och titta och peka med hela handen :) Orkar inte jobba och kräva en massa av honom idag, igår orkade jag knappt rida lätt, så satt mest hela tiden, stackars Eddien, tur att jag bara red en 15 min..

Gick ju inte i skolan torsdag och fredag, pga av att jag var sjuk, och egentligen borde jag nog inte gå i början på den här veckan också, men det måste jag. Kommer missa en massa annars, och det vill jag absolut inte göra.. :(

/Sofia

Kommentarer

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0