Sjuk..

..igen.. Suck.
Åkte ner till skolan vid nio, och vid halv nio var jag påväg tillbaka hem. Hostade som fan hela tiden, kunde knappt andas och varje gång jag hostade var det som att jag skulle spy. USCH! Mamma fick hämta mig och sedan dess har jag hunnit tittat på två filmer och ätit lunch, samt släppt ut hästar och gått en pyttepromenad med hundarna.
Första filmen jag tittade på var Eye for an Eye, och den var faktiskt hyfsat bra. Jag har inte sett den förut heller, men handlar om en familj vars 17 åriga dotter blir mördad när hon är ensam hemma och pyntar inför lillasysterns 6-årskalas. Polisen hittar mannen som mördade Julie och tar fast honom, men efter ett missförstånd mellan försvaret till den åtalade och mammans och pappans advokat släpps mannen fri. Efter ca 4 veckor mördar han en till flicka, men den gången är han försiktigare och den enda som vet att det var han var mamman i familjen.
Det slutar med att mamman i familjen skjuter mördaren när han är hemma hos dem för att mörda mamman. :) Komplicerat, ey?

Sen tittade jag på Här med förklarar jag er, Chuck och Larry, vilken handlar om två heterosexuella män som låtsas vara gay för att Larry ska kunna sätta över sina pensions sparade pengar till hans barn om han dör. Tyvärr blir dem påkomna och detta leder till en rättegång, eftersom dem försökt lura USA på pengar då, och vill ni se hur det slutar, så får ni titta på den :)

Nu ska jag nog titta på 2012 en sväng, innan jag gör nåt annat :) Eller allra först, pussa valpnäsor!

Valparna har kommit såpass långt nu att dem sitter, går, står, ser, hör, känner lukt och smak och dem har blivit alldeles underbara :) Man visslar eller ropar ite på dem när man kommer in, och båda sätter sig upp i valplådan, med öronen vippande åt olika håll för att försöka uppfatta från vilket håll det kommer ifrån, sedan vänder dem huvudet ditifrån dem tror att ljuden kommer och så tittar dem på en med sina sööta små ögon! Jag ska visa er såfort jag har laddat ur kameran, tog lite nya kort på dem idag :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Melinda

Krya på dig! <3

2010-08-24 @ 18:25:38
URL: http://melinez.se
Postat av: Madde

Du kan väl vara med på Eddie ändå : )

Tror det skulle funka jätte bra med Cia som tränare! Fundera på det iaf!



Kommer nog vara svårt att få plats senare...



Kram och pussa prinsen från mig!

2010-08-24 @ 22:06:37
URL: http://chanellealm.blogg.se/
Postat av: N

sv: okej :)

lag-sm går i P80/P90, skulle varit me där i år men sen kom ju skadan i vägen så det blir nästa år :)

sm tror jag går i -stjärnigt, är inte säker men det var nån på min blogg som skrev att det går i *-stjärnigt. så vi satsar på sm och lag-sm till nästa år :D

2010-08-25 @ 08:02:17
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0