Rauwr, I've got a pink horse..

Japp, som rubriken så trevligt ropar ut, min (eller Hannas) lilla ponnyflicka är heelt rosa. Rätt sött ey? :D



Lilla Bubsan red jag på idag på ridbanan. Tränade lite dressyrarbete och lite "trava-över-bommar-arbete", vilket gick supreme! Lilla ponnyn galopperade och travade över bommarna som ingenting med bra bjudning och bra tryck bakifrån. :)
Sen red jag lite skänkelvikningar och krävde lite form av henne och då och då fick jag lite skymtar utav den :P  Bara bra! Duktig ponny!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe,

låter som om hon sköter sig rätt ok <3 !

Eddie'n var oxå duktig idag, hoppade fint. Hanna red och jag fotade, var "man" har sin plats :) !

Pussa The Pink Lady från mormor H!

Kram kram

2010-08-07 @ 20:28:13
URL: http://www.queencobra.se
Postat av: Hanna

Va kul att det gick bra! =D

Hoppas allt känns bra med Babs och att du trivs med henne =)

2010-08-07 @ 20:58:49

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0