Hoppning

Blev det på Eddien idag.. Lite knasponny och jag vågar inte riktigt rida, så det blev några skutt på först 40 och sen 55 cm. Töntponny stannade på 40 några gånger, men då rappar jag till honom, men vad gör det för nytta när jag ändå bara sitter och håller i mig och är rädd att han ska vägra ändå? Äsch, hoppas jag kan hitta en ponny jag kan lita på istället, eller rättare sagt, jag ska köpa en jag kan lita på, absolut inte en Edwin. Vi mejlade på en ponny men den var osäker på hinder och var tittig och stannade om inte ryttaren hjälpte och var övertygande från första galoppsprånget. Så vi sa nej tack, på en gång då :) Men det är bara leta vidare, snart måste vi hitta en :D

/Sofia

Kommentarer

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0