Hästarna

Jau, ponnysarna fick lite sovmorgon idag, eftersom vi var uppe till ungefär två halv tre i natt i väntan på Bessie, men vid ungefär halv tio fick dem komma ut. Inte så jättestor skillnad kanske, annars brukar dem få komma ut vid nio så det blev en halv timme senare bara. :) Det klarade dem galant, Babsan var lite otålig bara, Vanessa hade ju kommit vid ungefär halv åtta hon så Chickan hade gått ute i flera timmar :)

Snart blir det nog ridning på Babsan, om inte Ulla kommer ikväll vill säga och håller lite lektion för mig, annars blir det en uteritt skulle jag tro :)


Babsan och jag 5e aug :)

Red ut en sväng igår också efter själva ridbanepasset, tror inte jag sa något om det i förra inlägget. Hon var stencool, red över lite diken och första diket blev hon riktigt paff över. Jag kom och skrittade och så helt plötsligt kom ju diket, som jag sett redan på långt håll och hon blev inte lite överraskad när marken plötsligt sluttade, så då blev det en helomvändning och några minuters tvekande innan hon tog ett STORT språng över, söthästen!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0