Dressyr

Snart ska jag ut och rida lite dressyr på den vita prinsessan, får vi se hur det går. Det blåser som satan och ponnyn har vilat i två dagar, så hjälm och säkerhetsväst på :)

Igår var jag med Elin Samrell och Brolötens Noblesse och Johanna Kolm och Moflos Zoogin till Roslagens rid och körklubb där dem tävlade i lokal ponnydressyr. Johanna startade LC:1 och LB:1 med Zoogin, och dem låg på 54,? % i LC:n och kom trea, precis utanför placering, och på 58,28 % i LB:n och hamnade någonstans mitt i, tror jag. Elin red LA:1an, och det gick jättebra för henne. Hon vann sin klass på 68,68 % och var väldigt nöjd!


Här är Zoogin under framridning till LB:1


Zoogin under LB:1 programmet


Nobster under framridningen :)


Så nu är man lite inspirerad och ska ut och köra ett dressyrpass med hopponnyn, ja ni hör själva ;)

/Sofia

Alla bilderna är helt oredigerade och kommer direkt från kameran, det är dock ändå inte tillåtet att ta dem, eller använda dem själva utan min tillåtelse.


Kommentarer

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0