Ahh, sovmorgon!

Hehe, igår när jag gick o lade mig sa jag till dem andra att jag skulle ha sovmorgon, that's it. Någon annan får fixa Titti och gå ut med hundarna. Sagt och gjort, vaknade vid kvart i elva ungefär. Fy f*n så grymt skönt alltså!! :) Men jag pallar inte mer än typ en sovmorgon någon gång ibland, för går inte jag upp vid typ senast 9.00 så tycker jag att heela dagen rinner iväg, helt plötsligt är klockan 17.00 och man har precis ätit frukost och kollat datorn lite :P

Det regnar en massa idag, så vi får se hur det blir med Edwin, tror jag får rida senare ikväll. Måste iaf ut nu och putsa på hans saker, eftersom han åker till Hanna imorgon så måste han ju vara lite fin :)

Packlista:

Dressyrsadel
Hoppsadel
Dressyrträns
Uterittsträns
Martingal/Förbygel
2 dressyrschabrak
2 hoppschabrak
Senskydd
Damasker
Boots
Fleecetäcke
Regntäcke
Borstar
Grimma
Grimskaft
Vanliga sadelgjorden
Dressyrsadelgjorden
Stigbyglar och stigläder till båda sadlarna
Masseringspappret, så Hanna vet hur hon ska massera :)


Bebisponny!!

Att göra:

Putsa dressyrtränset ikväll
Putsa sadlarna
Putsa sadelgjordarna
Byta stigläder på hoppsadeln till dem längre svarta
Packa allt i en IKEA påse
Borsta Eddien och göra honom lite fin
Försöka tvätta hans svarta pannlugg -.-'
Pussa Edwinmule!<3

Kommer ni på något mer han behöver för en 3 veckors lång vistelse hos Hanna, så berätta! :))

Kommentarer
Postat av: Elin - Blueebarry

Jadu.. Inte var det lite ;)

2010-08-02 @ 13:59:09
URL: http://blueebarry.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå=)

Varför ska Eddie åka? :)

2010-08-03 @ 11:42:14

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0