Uteritt (:

Igår fick man med sig Vanessa ut, så vi red i säkert 1 - 1,5 h. Hur kul som helst :) Hon fick rida Natta och jag red Eddiemannen, han var ganska trött så bara hälften så jävlig som annars, men sötponny ändå<3 Vanessa tyckte det var lika roligt som Natta att få komma ut och rida ordentligt, med Chickan (Chickadee Light eller ngt sånt :D) får hon bara rida lite lugnt än sålänge för hon har ju vart dålig.

Eddiemannen, vacker som vanligt, under ett träningspass hos Uffepuff.

När vi ridit klart följde jag med Vanessa upp till TiRK och såg på när hon red Chickan och hjälpte henne borsta och fixa. Hon var sjukt snygg när Vanessa red henne, lite stretig i munnen men dem känner ju inte varandra än så det blir nog bara bättre :) En pigg och glad häst, nätt och fin. Tyvärr var vi upp på kvällen då dem hade kvällsfodringen och så ingen kamera på grund av det hade börjat skymma.

Idag är man ledig då, nice nice, på grund av att det är sista april, och jag sitter och gör läxor. Ja, men vad gör man inte för betygen då? ;) Har pluggat i lite över en timme nu så ska ut och rida lite äre tänkt innan jag kommer tillbaka :)

/Sofia :)

Kommentarer
Postat av: Melinda

Sv. Haha här är det "bara" två som kampar och leker med leksak. Svårt att säga om Nova (hon är bara 10 veckor) har fart hon galopperar just nu i alla fall.

Självklart kan jag filma Emil, kanske gör det idag? ;)

krama familjen och pussa Fia från oss :D

2010-05-01 @ 09:59:59
URL: http://melinez.se

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0