Ny blogg!

Shenixen, allesammans! Just nu i skrivande stund finns det ingen som vet om att den här bloggen finns, men jag kommer i alla fall från www.arabflickan.bloggagratis.se, men bestämde mig för att byta till blogg.se :)

Mitt namn, Fireflyen, kommer från min älskade underbara sheltie, Linndougs Firefly, som kommer från Kennel Linndougs, www.linndougs.webb.se.
Alla hundar i kullen verkar ha blivit normala men min sheltie är ca 42 cm hög (maxhöjd tik är 35 +/- 2,5 cm) :)

Mig och min kuse, Eddieman;


Han och jag kommer troligtvis gå skilda vägar den här sommaren, men det är sånt som händer.

Han är en charmig arabkorsning på 19 år, 145,0 cm hög. Han är utbildad SVÅR dressyr och tävlad reg/nat. Hoppat har han också gjort, där är han utbildad LB men det är inte hans favoritsyssla så man måste vara sjukt bestämd och tuff mot honom för att hoppa högre än 30 cm. :)

Vi (jag och min familj) har även en kennel, Kennel Storlurs, den hittar ni på www.storlurs.dinstudio.se :)

/Sofia :)

Kommentarer

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0