Frihetsdressyr

Jao, det har man testat lite idag. Natta lyssnade jättefint, böjde och stretchade bra och gick "i koppel" jättebra också, lugnt och fint, utan att man drog i grimskaftet det minsta lilla. :) Gick mycket fram och tillbaka, svängde och gjorde halt, allt för att hon skulle lyssna och bli uppmärksam.

Natta och jag i lång låg form.

Efter ett tag så släpade jag ut lite bommar och sen "löshoppade" Clara och jag henne, först med bara två travbommar och sedan till ett 50's hinder och därefter till ett 60's hinder. Hon hoppade jättefint och bra, inga bekymmer alls där. Ingen mesighet där inte ;)

Nu ska jag äta middag och sen ska jag ut och hoppa diken med Eddieman, dem kommer och provrider honom på lördag klockan elva så på fredag ska det ridas igenom liten ponny.

/Sofia :)

Kommentarer

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0