Dressyr

Red dressyr på Natta idag :)
Hon var så grymt fin, tyvärr glömde jag byta pelhambettet mot ett vanligt tvådelat tränsbett så ibland krullade hon ihop hela halsen och blev lite knasig.

Men annars var hon sjukt fin och grymt mjuk, ibörjan försökte hon komma undan lite så då försökte hon dra tyglarna ur händerna på mig men sen slutade hon, typ efter 5 ggr då jag vart nära att åka av :)


Synd med husvagnen där, men hon är verkligen grymt fin! <3
Sedan skulle jag galoppera en gång tänkte jag, och ni vet ju hur hon är att fatta galopp på på banan, och eftersom hon hade stått nu och bara skrittats ut så blev det en rejäl bakutspark, bushästen<3 :)
Men nu har man ju skaffat handtag (a) till sadeln så det var ju inga bekymmer, och direkt efter började hon galoppera, sötnosen.

/Sofia :)

Kommentarer

Kommentera här:

Du heter:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din hemsida:

Vad du vill framföra:

Trackback
RSS 2.0